niedziela, 15 kwietnia 2012

Zakupy :D

Dawno dla Was nie pisałam :)
Dzisiaj jakaś melancholia mnie dopadła.
Cały dzień było mi strasznie smutno :c
Po południu udało mi się wyjść na 'małe' zakupy do galerii handlowej (:
To mi bardzo poprawiło humor :]
Głównie chciałam zakupić buty, a skończyło się na 2 parach spodni, 4 parach bluzek i tych butach :)
Teraz zrobiłam jedną z trzech serii szóstki weidera, a zaraz zabieram się za następne (:
Międzyczasie uczę się biologii, ponieważ muszę napisać zaległą kartkówke ;o :<
O 22.30 kończy się licytacja photobloga, którą mam zamiar wygrać :3
Muszę zaraz zadzwonić do chrzestnej, bo ja nie mam konta na allegro, żeby zalicytowała (:
Ja zmykam się uczyć i dokończyć te dwie serie a6w.
Dobranoc :*

Macie tu zdjęcie kwiatuszka mojego autorstwa (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz